۱۳۸۷ مهر ۸, دوشنبه


انحطاط و انحجار


او


فارغ از همه گفته ها و شنيده های دينی و مذهبی و فارغ از همه راه های آسمانی و زمينی ، دين خدا و يا بزبان پارسی راه خدا در دو رکعت نماز است که الف است و لام است و ميم است و اين « الم » لوح محفوظ است که در نماز است و نماز سخن گفتن با خدا بی حضور غير است و بی حضور « ذهن » است و بی حضور « ظن » است و همه شما هم می دانيد و خود را به نفهمی می زنيد .


از سوی خداوند هرگز پيام و پيامبری به بشر نرسيده است ، مگر از طريق رسيدن آن مدعيان پيامبری به لوح محفوظ به خواندن نماز و دريافت پيام در عوالم کشف و شهود و شريف ترين پيامبران در ميان بشر و نزد خداوند راستگو ترين آنان يعنی « زرتشت » و « مانی » و « مزدک » بوده اند و در پيامبران قوم بنی اسرائيل از اجداد اسرائيل و فرزندانش تا « محمد » هرگز پيامبر راستگوئی نبوده است و دين در نزد خدا همان « اسلام » است که بايد به زبان های مختلف « معنا » شود .


کتب آسمانی از « صحف » و « زبور » و « تورات » و « انجيل » و « قرآن » ، کلام حق است ، به شرط آن که تحليل و تجزيه شود و از قوانين اجتماعی که تعلق به قرون و اعصار دارد تخليه شود .


هارون و قارون و فرعون که نمايندگان زر و زور و تزوير هستند در غارت اجتماعات سازندگان اديان پوشالی هستند و راه آنان تا امروز بشريت را به سوی نابودی ، فقر ، فساد و فحشا برده اند و حق بشر آن است که تاوان نادانی و جهالت خود را بپردازد .


آنانکه چشم به معجزه و جادو و ورد دوخته اند و حيواناتيکه منتظرند تا به ختم چند جمله ای که معلوم نيست کدام يک از اجداد ايشان به زبان آورده اند و دين را برای نسل و نتيجه خود به ارمغان گذاشته اند ، به بهشت بروند و خدا را در انحصار قوم و زبان خاصی در آورده اند ، هيزم جهنم هستند و هرگز برای اين منحرفان روز سئوال و جوابی نيست که دين نزد خدا فقط اسلام است و نه اسلام محمد و نه اسلام عيسی و نه اسلام موسی و نه اسلام يکصد وبیست و سه هزار و نهصد و نود و نه پيامبر دروغ گوی قوم بنی اسرائيل از اجداد اسرائيل تا آخرين فرزندشان از هارون « محمد » و اين تعصب پليد که محمد را خاتم پيامبران قلمداد کرده و دين را تعطيل و اصول را ناقص کرده ، محصول « ابليس » است و اول « ابليس » تاريخ بشری که به لباس غير در آمد « هارون » برادر موسی و بنيانگذار همه فساد ها و جنگ های خانمانسوز بشری بوده است و هم اکنون او و همه فرزندان نادان و پليدش و همه اجداد دروغ و کثيفش در آتش سوزان جهنم به شغل خود سرگرم هستند و زمينه ساخت بهشت برای انسان های راه شناس را مهيا می کنند و اين از ايمان به غيب است ، بعد از روبرو شدن با غيب .


در پيروی و سلوک ، دين در هر نفس نو و تازه می شود . دين و راه مردگان مردود است و پيروی درک و شناخت است و نه در سلک امت فرو رفتن که هيچ امت وهمراهی وجود ندارد و راه خدا برای هر کس از درون اوست و برای رسيدن به خدا دو همراه وجود ندارد و دين در حوزه رفتار های خصوصی افراد تجزيه می شود و راه هيچ کس به ديگری مربوط نيست .


قوانين اجتماعی همان کتب معروف به آسمانی هستند و قوانين هر جامعه مخصوص به خود مردم آن جامعه است و متخلفان از قوانين اجتماعی دشمنان خدا هستند و بازگشت دهندگان مردم به انحطاط و انحجار .


دشمن ترين مردم برای مردم ، طالبان معجزه و جادو هستند .


روحانيون همان کسانی هستند که به لباس غير در می آيند که در لغت « ابليس » ناميده می شوند و هر کس که به لباس ديگری در آيد « ابليس » است و عمل وی « تلبيس » است و راه او راه شيطان و اهريمن .


کافر کسی است که نقاب می زند و به معرض نمايش می گذارد آن کس و آن چيزی را که نيست و به همين دليل است پفيوز ترين مردم در بين مسلمانان به حج رفتگان آنان می باشند در کفر و خودپوشی .


مشرک ، کسی است که در حين نماز به زبان ، کلام می راند و به گمان فساد و معلوم نيست که هيکل به نماز ايستاده کدام يک از ششصد و شصت و شش بعلاوه يک ، از شرکای حاکم بر هيکل و هيولا است .


ملحد ، مظنون است و مشکوک است که ذهن ناآرام و کشنده ای را در خود پرورش می دهد و عمر را کوتاه می کند تا هر چه زودتر به زير لحد فرو رود و خاک بر هيکل وی بريزند و از لوازم اديان ضحاکی پرورش ملحدين و مرگ طلبانی است که مغزهايشان خوراک مارهای روئيده بر شانه های ضحاک زمان در هر شهر و ديار می شوند و خمينی ضحاک بود و خامنه ای ضحاک است و هرگز اين دو نفر نماز را نشناختند و نماز نخواندند و بارگناهانشان بسيار سنگين است و پيروانشان از سيه رو ترين های روز محشر .


ديگر چه موضوعی است که بايد به مردم زمين بگويم تا درک آزادی کنند و آزاد منشانه انتخاب راه را به ابناء بشر تفويض کنند و دست از فضولی و تجسس در احوال ديگران بردارند ، اما از کنار زير پا گذارندگان قانون به راحتی نگذرند و متخلفان از قوانين اجتماعی را محاکمه و مجازات کنند تا قانون حاکم بر جوامع گردد .


همه آنان که با « عمر » در حمله به ايران همراهی کردند « زناکار و زنا زاده » بوده اند و هيچ قوم و ملتی حق تهاجم به ديگر جوامع را ندارد مگر برای دفاع و همه آنان که بنام دين به ديگر مردم هجوم بردند و غارت کردند ، دشمنان خدا بوده اند و پيامبرانشان زنازاده بوده اند و زنا کار ، مگر اين تهاجم بعد از مرگ آنان بوده باشد که همه گناهان پيروان به گردن پيامبران ايشان بوده است در دروغی که به نام خدا گفتند و خود را فرستاده خدا و در ارتباط با خدا معرفی کردند و حقيقت را پنهان کردند و خود کافر بوده اند و مشرک بوده اند و مروج الحاد .


ياحق استاد بهمن آبادی

Posted by ارسال شده توسط سیاوش مبارز در ۶:۵۷

 

1 نظرات:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

 
>